REST LORDS

Systém polo autonomních showroomů se vzdálenou zákaznickou podporou, který propojuje svět e-commerce a kamenných obchodů. 

R.A.R.E (Remote Assistant Real Experience) je systém pro provoz showroomu, který využívá kombinaci audiovizuálních a komunikačních technologií a technologií vzdáleného přístupu. Podstatou systému je přítomnost asistenta na dálku ve fyzickém showroomu, který pomáhá zákazníkům kdekoli na světě. Díky tomuto systému se showroom stává částečně autonomním. Poradce má plný přehled a kontrolu nad showroomem, pomáhá zákazníkovi v samoobsluze a při testování výrobků, které jsou fyzicky vystaveny v prodejně. Komunikace je hladká a zcela přirozená a hranice mezi vzdálenou a fyzickou obsluhou se stírají. 

Jak systém funguje z pohledu zákazníka? 
Zákazník si produkt vyhledá na internetu. Když zjistí, že má možnost si ho vyzkoušet v polo autonomním showroomu, rezervuje si schůzku. Poradce se zákazníkem po telefonu probere termín schůzky, aby mu vše vysvětlil, zodpověděl otázky a maximalizoval komfort během návštěvy. Poté je zákazníkovi udělen přístup, tedy kód, který mu umožní vstoupit do showroomu. Ve stanovenou dobu zákazník zadá kód, otevře dveře, vstoupí a na velkém monitoru uvidí vzdáleného poradce v měřítku 1:1. Po přivítání začíná zážitková návštěva jedinečného showroomu.

Zákazník má možnost výrobek vyzkoušet, osahat materiál, získat představu o tom, jak výrobek funguje, může klást otázky a hovořit s poradcem. Na dalších monitorech se zobrazuje prezentace s podrobnostmi o výrobku. Zákazník se s výrobkem důkladně seznámí, aby si byl jistý, že si objedná podle svých představ a přání. Objednávky lze zadávat přímo na místě a výrobek bude doručen na adresu zákazníka

Jak systém funguje z pohledu prodejce? 
Poradce před návštěvou vstoupí do vyhrazené, zvukotěsné streamovací místnosti a aktivuje funkce showroomu: odemkne showroom, vypne alarm, nastaví vhodnou teplotu, aktivuje veškerý hardware. Vše je dálkově ovládáno pomocí technologie chytré domácnosti. Než zákazník vstoupí dovnitř, poradce už má vše připraveno a nastaveno. Před sebou má monitory s náhledem showroomu, náhledem bezpečnostních kamer, náhledem prezentace. Přímo vedle poradce je umístěn ovládací panel. 
Poradce může nastavovat nejen parametry showroomu, ale také hlavní kameru a mikrofony, které umožňují přímou komunikaci se zákazníkem. Vše je nastaveno tak, aby se poradce mohl soustředit na obsluhu zákazníka, nikoliv na technické vybavení. Návštěva probíhá podle pečlivě připraveného scénáře přizpůsobeného typu výrobků, které jsou v showroomu vystaveny. Pokud se zákazník rozhodne pro nákup, má poradce možnost přijmout objednávku již během návštěvy a dohodnout podrobnosti doručení. Každou návštěvu je třeba předem rezervovat. Návštěva má předem naplánovaný čas s vhodnými časovými rezervami mezi jednotlivými zákazníky. 

Hlavní myšlenka 
Prémiový produkt, který je prezentován primárně na e-shopech. Je zde zákazník, který by si chtěl výrobek předem vyzkoušet, protože povaha výrobku si žádá, aby si ho člověk osahal, dotkl se ho, možná si k němu i přičichl. Výrobek však není dostupný v typických maloobchodních prodejnách a zřízení mnoha předváděcích míst s sebou nese značné náklady, zejména v případě výrobku, který je úzce specializovaný. 

To vše dalo základ pro vývoj systému R.A.R.E a „nultým“ produktem byla masážní křesla. Celý systém i koncept samotný vyvinula společnost Rest Lords. Pro plné pochopení specifických a dosud nepoznaných vlastností křesel je často nutné je předem otestovat, vyzkoušet si masáž na vlastní kůži, což je něco, co webové stránky nedokáží zprostředkovat. Doprava, montáž nebo vrácení není tak snadné jako u bot nebo oblečení. Rozměry také brání tomu, aby křesla zabírala uličky v běžných obchodech. Právě proto vznikla myšlenka polo autonomních showroomů – dostupných kdekoli na světě (stejně jako e-commerce), zaměřených na zákazníky, kteří se o produkt již zajímají, nikoli náhodně, s rezervačním systémem, vzdálenou asistencí, polo autonomních.

Proč ne běžný showroom s prodejním personálem? Skutečných odborníků, kteří jsou nadšenými znalci masážních křesel, je málo a jsou nepostradatelní pro udržení nejvyšší kvality a spolehlivosti služeb. Odborný servis může být k dispozici kdekoli na světě, což je nejdůležitější, nemusí být nutně na stejném místě jako showroom... a nejlépe v sídle společnosti. Systém také snižuje personální náklady a poskytuje plnou kontrolu nad prodejní politikou společnosti. 

R-ShowRoom Varšava – první implementace konceptu R.A.R.E. 
Polo autonomní showroom s masážními křesly ve Varšavě najdete na adrese Płosa 1/U3.  
R-ShowRoom je vůbec prvním a zatím jediným projektem svého druhu na světě, kde si zákazníci mohou vyzkoušet masážní křesla v technologicky propracovaném prostoru s poradcem na dálku, který se fyzicky nachází v jiném místě. Showroom vlastní společnost Rest Lords, která je autorem konceptu a koordinátorem jeho implementace. V úzké spolupráci s firmou Brill AV Media, která byla odpovědná za návrh, realizaci a integraci audiovizuálních řešení, a řadou dodavatelů zajišťujících elektroinstalační řešení, vzdálený přístup, interiérové úpravy nebo dokončovací práce se podařilo zařídit úctyhodný prostor o rozloze 100 m2 s 12 luxusními masážními křesly. Uvnitř showroomu byla věnována zvláštní pozornost audiovizuálním parametrům, aby se každý zákazník cítil maximálně pohodlně. Zvláštní pozornost byla věnována vhodnému akustickému nastavení a byla zajištěna nejvyšší kvalita obrazu a zvuku.

Celý audiovizuální systém byl navržen a nakonfigurován tak, aby si co nejlépe poradil s náročnými aplikacemi, jako je sledování objektů, ořezávání obrazu, snímání hlasu řečníka a zesilování zvuku. Ve středu showroomu byl na výšku namontován displej vhodný pro nepřetržitý provoz, na kterém zákazník vidí svého poradce v životní velikosti. V místnosti jsou navíc umístěny dvě obrazovky, na kterých lze zobrazit schémata dálkového ovládání nebo jiné informace prezentované prodejcem. V místnosti se také nachází otočná kamera PTZ s 12násobným optickým zoomem, která je schopna se otáčet, naklánět a přibližovat, aby se optimálně přizpůsobila uspořádání a velikosti prostoru. 
Uprostřed je umístěn stropní mikrofon s technologií automatického pokrytí. Systém byl rozšířen o dva aktivní studiové reproduktory pro poslech nablízko (near-field) se zesílením s dvojitým bassreflexem, což zajišťuje vynikající kvalitu zvuku a skvělý monitorovací výkon. 
 
Komunikace mezi návštěvníky showroomu a našimi zaměstnanci probíhá v reálném čase, proto bylo v sídle společnosti Rest Lords v Olštýně navrženo a vybudováno speciální streamovací studio. Abychom zajistili vysokou kvalitu streamování a hladkou komunikaci, jsou obě lokality vybaveny symetrickým optickým připojením. Z centrály společnosti Rest Lords se stalo moderní řídicí a dispečerské centrum. Studio vyhrazené pro on-line přenosy je vybaveno monitory, které přenáší záběr na poradce a pohled kamery z Varšavy, dotykovou obrazovkou pro ovládání předvolených nastavení, profesionální kamerou, mikrofonem a studiovým osvětlením. Bezpečnost komunikace je zajištěna pomocí připojení VPN. 

Paweł Majer2

Paweł Majer, CEO společnosti Rest Lords.

Za tímto nápadem stál náš vlastní produkt, potřeba zákazníků si jej vyzkoušet a naše touha rozšířit prodej o něco víc než jen o elektronický obchod. Na tomto přelomovém projektu pracovala a nadále bude pracovat řada motivovaných lidí s velkým nasazením, kteří kombinují naše zkušenosti s tímto nově vyvinutým systémem.

Michał Czerniak2

Michał Czerniak, CEO společnosti Brill AV Media.

Máme rádi výzvy a nestandardní projekty, a právě toto je jedním z nich. Prostor zaujme nekonvenčními řešeními a zároveň využívá technologie pro snadnou a efektivní komunikaci na dálku mezi zákazníkem a poradcem v showroomu. Jedním z klíčových aspektů byla spolehlivost použitých audiovizuálních a systémových řešení vzhledem k tomu, že zde není fyzicky přítomen personál. Jsme hrdí na to, že jsme byli pověřeni tímto úkolem a že jsme byli první společností v Polsku, která koncept R.A.R.E realizovala.

Robert Syty2

Robert Syty, vedoucí obchodních zástupců společnosti Orange Polska.

Díky spolehlivému vysokorychlostnímu připojení může společnost Rest Lords svým zákazníkům nabídnout vskutku nevšední virtuální zážitek. Použití optických vláken zaručuje nízkou latenci, která je pro streamování videa v reálném čase klíčová. 

Tím, že se společnost Rest Lords rozhodla pro Orange, získala přístup k profesionálním službám s osvědčenou technologií a jistotu, že se při digitální transformaci může spolehnout na spolehlivého partnera, 

Ve spolupráci s odborníky na audiovizuální řešení, nejmodernější technologie a vzdálený přístup a následně na základě získaných zkušeností a osvědčených řešení jsme dokázali vyvinout vlastní koncepci a postupy: od koncepčního návrhu přes detailní řešení až po realizaci projektu a unikátní školení pro prodejce. Jestliže Vás tento projekt zaujal neváháte nás kontaktovat. 
 

REST LORDS

Podobné reference