HENKEL
Proč jste se stěhovali do nových prostor?„V původních kancelářích jsme byli více než 20 let a už nevyhovovaly našim požadavkům a moderním trendům. Proto jsme začali hledat nové prostory, které odpovídají našim aktuálním potřebám.“
Jaké technologie máte v zasedacích místnostech?
„V dnešní době díky špičkovému vybavení se můžu spojit s kýmkoli po celém světě, ale i se svými kolegy nebo zákazníky.“
Jak jste pracovali před covidem, během a po covidu?
„Rozdíl nebyl tak zásadní, protože i před covidem jsme se často spojovali pomocí různých technologií a videohovorů. Samozřejmě během covidu se to hrozně rozšířilo a my jsme hledali ty nejlepší způsoby pro efektivní komunikaci.“
Jak vnímáte budoucnost práce?
„Budoucnost je v hybridním způsobu práce, tzv. smart working. Kdy můžeme pracovat vlastně odkudkoli, nejen z domova. Zároveň kanceláře zůstávají a hrají velice důležitou roli. Je to naše zázemí, kde se s kolegy potkáváme, spolupracujeme, brainstormujeme. Ale díky smart working si můžu vybrat, jak a kde budu pracovat a můžu být flexibilní.“
Jaké pracovní prostory aktuálně využíváte?
„Máme zasedací místnosti, které jsou určené pro plánované schůzky. Jsou různě velké a mají i různé vybavení. Takže si můžu vybrat, která mi nejvíce vyhovuje. Pak máme focus roomy, což jsou menší prostory, pro maximálně 3 lidi. Ty jsou pro spontánní schůzky nebo když se potřebuji sám zavřít a na něco se soustředit. Pokud si potřebuji zavolat a nechci rušit ostatní, mohu se zavřít do phone boothu. Pro kreativní spolupráci, nebo týmový brainstorming jsou k dispozici collaborative areas. Nejsou uzavřené, a to vybízí ke kreativním nápadům.“
Na otázky odpovídal Miroslav Horna, Senior Key Account Manager HENKEL