Odpověď je jednoduchá, vše spočívá v pracovních zkušenostech lidí a zaměstnanců. Pokud pochopíte, jak lidé pracují během pracovního dne, týdne, měsíce, můžete pracovní prostředí přizpůsobit tak, aby vyhovovalo jejich individuálním potřebám. Např. jak vytěžit maximum z pracovních prostor, které jsou navržené pro hybridní práci (kancelářská práce v kombinaci s prací na dálku)?
Abyste mohli celkový proces jednoduše a přehledně řídit, musíte rozdělit jednotlivé typy pracovních aktivit, jako je koordinace s ostatními lidmi, týmový brainstorming, psaní emailu nebo navazování neformálních spojení s kolegy a zákazníky... atd. Přemýšleje o kanceláři jako o celku, nejen jako o „pracovních“ prostorách. Ujistěte se, že jsou prostory pohodlné, lidé se do nich rádi vracejí, diskutují a přemýšlejí.
Podporujte komplexní a kreativní skupinovou práci. Věnujte pozornost prostorům mimo funkce „tradiční práce“, protože jsou stejně důležité pro produktivitu. V dnešním novém pracovním prostředí, kde se potřeby neustále mění, je flexibilní návrh prostor zásadní. Ke správnému výběru potřebujete hluboké porozumění, co vaši lidé dělají a jakým způsobem toho dosahují.
Bez ohledu na to, jak vaši lidé vyvíjejí svůj hybridní pracovní styl, je důležité, aby firma naplňovala jejich potřeby. Konečným výsledkem je chytrý a bezpečný pracovní prostor, který inspiruje nejen jednotlivce, ale i všechny ostatní.