Kvalita vzdělávání a zpětná vazba

Získat rychlou zpětnou vazbu během školení zákazníků a obchodních partnerů je velice důležité.

Typické školení v rámci vzdělávací sítě společnosti JABLOTRON začíná v 9 hodin ráno a končí kolem 16. hodiny odpoledne. To je dost dlouhá doba na to, aby byl lektor schopen stále udržovat pozornost všech účastníků. Společnost proto hledala řešení, jak školení oživit. Už dříve se snažili přednášející oslovovat publikum jednoduchými otázkami, které vedly ke zpětné vazbě účastníka. Nikdy však neměli k dispozici žádné vyhodnocení.


Firma chtěla metodicky sjednotit školení všech lektorů tak, aby každý z nich pokládal stejné otázky, které bude možné dále vyhodnocovat. Proto se vedení firmy rozhodlo pořídit hlasovací zařízení Turning Point, které všechny tyto požadavky vyřešilo. „Školení jsou určena v převážné většině pro techniky od začátečníka přes pokročilého až po experta. Díky použití hlasovacího zařízení Turning Point bylo možné zapracovat otázky přímo do prezentace. Tím jsme zajistili, že celý průběh hlasování lze na konci vyhodnotit a použít jako zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá,“ doplňuje Michal Ježek.

Chcete podobné řešení?

Podobné reference