WPP kancelářský kampus
Zážitkové pracovní prostory navržené ve funkcionalistickém domě v Bubenské ulici v Praze.
Všechny společnosti se dnes potřebují osvobodit od KDE lidé musí PRACOVAT na, KDE lidé chtějí PRACOVAT. Když vytvoříte skvělé zážitkové pracovní prostory pro individuální práci, spolupráci v týmu a spolutvoření nových nápadů, budou se lidé s nadšením rádi do takových pracovních prostor vracet a dělat svou nejlepší práci.
David Lhota, Country Manager WPP Česká republika
V rámci přesunu do nově zrekonstruovaných prostor se nám otevřela příležitost vybudovat zcela nové zážitkové a flexibilní kancelářské prostory, které vyhovují všem členům skupiny a nabízí nové možnosti a způsoby práce v hybridním režimu. Každá agentura má nyní dostatek pracovních prostor pro sebe a zároveň lze využívat další prostory, které jsou navzájem sdílené.
Přesně takové zážitkové pracovní prostory nabízí WPP v Praze na Bubenské. Klíč k uspokojení potřeb a přání zaměstnanců a manažerů je v tzv. hybridní pracovní strategii, kde se pracoviště využívá jako „kancelářský kampus“. Práce je průběžně realizována v požadovaných termínech, ale v pracovním prostředí, které si lidé vybírají sami. Hlavní rolí WPP kancelářského kapusu je lidem zprostředkovat možnost setkávat se a učit se od jiných lidí. Práce v hybridním režimu je založena na požadovaném výsledku, ne na čase nebo fyzickém místu.
Jan Keblůšek, IT Operations Manager WPP Česká republika
Dnes se může každý z našich uživatelů snadno připojit do kterékoli zasedací místnosti. Hybridní způsob práce a hybridní schůzky se staly novým standardem a komunikační technologie nám usnadňují život. Videokonference jsou plně integrované s Microsoft Teams platformu, kterou používáme jako hlavní komunikační nástroj v rámci všech členů WPP. V místnostech určených pro týmovou spolupráci v hybridním režimu využíváme displeje LG a Samsung, video systémy od Poly a ozvučení od Crestron.
Největší výzvou pro lídry a manažery je rozvíjet nové typy dovedností a pracovních postupů, které podporují diverzitu a inkluzi na všech typech pracovišť, aby všichni pochopili, že není nutné mít zaměstnance osobně před sebou. Tento nový pocit sounáležitosti se stává výzvou, protože se musíte více vzdálit ze synchronních interakcí tváří v tvář a spoléhat se na videohovory a asynchronní komunikační nástroje a platformy.
Bronislav Kvasnička, jednatel firmy Wunderman Thompson
Obrovská výhoda kancelářského kampusu WPP je, že jsme se hned po prvním dni přistěhováni mohli začít scházet virtuálně, fyzicky a hybridně. Přineslo nám to okamžitou změnu vnímání pracovního prostoru, získání nových kontaktů, posílení těch stávajících a okamžitě se to projevilo do našeho dalšího podnikání. Nyní jsme schopni vytvářet ad-hoc týmy, napříč kampusem a jednotlivými agenturami
Členové WPP: GroupM, H1.cz, KANTAR, MediaCom, MC2, METS, Mindshare, Ogilvy, RedFuse, VMLY, Wavemaker a Wunderman Thompson mají možnost vybrat si styl práce, který nejlépe vyhovuje jejich osobnímu a profesnímu zaměření a současně rozvíjet rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Jeden přístup nebude fungovat pro všechny role, týmy a jednotlivce stejně, proto je potřeba neustále experimentovat, naslouchat a učit se novým způsobům a scénářm práce a přizpůsobit se rychlým změnám.
Zážitkové a flexibilní pracovní prostory navržené ve funkcionalistickém domě v Bubenské ulici v Praze ukázují, že silnou, pozitivní a zdravou firemní kulturu lze budovat bez ohledu na geografické vzdálenosti všech jejích členů.
Martin Zikmunda, obchodní konzultant AV MEDIA SYSTEMS
Velkou výzvou bylo přijmout nejen potřeby a přání WPP, ale také dodržet všechny omezení, která souvisela se samotnou budovou kampusu. Budova je v památkově chráněné zóně, kde bylo zapotřebí audio a video technologie integrovat velmi opatrným způsobem a zachovat historické prvky této výjimečné stavby.
WPP Česká republika
Nasazené produkty
Seznam nasazených produktů