Vítejte v Bidli. Jednoduše doma.
Propojením značek Hypocentrum, RSH Reality a Reality IQ se vytvořil jeden společný brand s název Bidli, který konsoliduje všechny služby pod jednu střechu.
Změna názvu byla logickým vyústěním obchodního růstu a společného předsevzetí: stát se zkušeným „průvodcem“ nemovitostí a usnadnit klientům cestu k novému bydlení. V moderně navrženém „průvodcovském prostoru“ lze až na čtyřech náhledových displejích prezentovat dva nezávislé vizuální obsahy. To se hodí například při srovnávání několika rozdílných nabídek domů, bytů či uspořádání a vybavení interiérů. Na středovém hlavním interaktivním displeji „průvodci“ prezentují další digitální obsah, např. prezentaci připravenou v PowerPointu, Excelu, Wordu či v jiných aplikacích, do kterých současně doplňují vizuální připomínky a nové nápady. Vytvořené digitální poznámky okamžitě ukládají a finální závěry sdílejí všem účastníkům setkání. Interaktivní displej často využíváme i při náboru nových „průvodců“, abychom nováčky mohli rychle zapracovat a naučit je v Bidli efektivně fungovat,“ otevírá náš rozhovor Miroslav Hrnčíř.
Spolupráce a dobré výsledky
Cílem je průvodcovský prostor využít maximálně. Jedná se o reprezentativní prostor, ve kterém se rádi setkáváme s kolegy během porad, mítinků a školení. Porady jsou obvykle dvojího charakteru. Jedná se o mítinky s obchodními partnery, nebo o účast na vnitrofiremních schůzkách. V případě, že se jednání účastní více lidí, můžeme pro prezentaci digitálního obsahu využít i širokoúhlé elektrické plátno s projektorem.
„Naše dovednosti a zkušenosti chceme využít ve všech oblastech, které pokrýváme, od financování, bydlení, realitních služeb, pojištění, výstavby domů, dodávky energií, výroby interiérů až po pojištění. Abychom mohli naše služby přenášet do praxe, potřebujeme je kvalitně komunikovat nejen mezi sebou, našimi obchodními partnery, ale především zákazníkům.´
Miroslav Hrnčíř, IT trenér a projektový manažer
Průvodcovský prostor lze jednoduše ovládat přes řídicí systém, na kterém si individuálně zvolíme pracovní scénář a nastavíme, z jakého zařízení se bude připravený obsah sdílet na jednotlivé displeje nebo elektrické plátno.
Klient dnes nemusí běhat od instituce k instituci, my dokážeme vyřídit vše za něj. Přijde k nám do průvodcovského centra s požadavkem, že by chtěl bydlet, a my vyřešíme vše okolo. Od nabídky nemovitosti, její profinancování po návrh nejvýhodnějšího napojení na elektřinu a plyn. Naše služby se soustředí na přidanou hodnotu pro klienta. Dokážeme například vyrobit interiérový nábytek na míru včetně kuchyní.
Do budoucna chceme zařadit další zajímavé produkty a služby, ale snažíme se jít krok po kroku. Nejsme na trhu nováčci, uvědomujeme si, že musíme okolí vysvětlit, že dnešní „průvodci“ nejsou tuctovými „makléři“, kteří v minulosti přeprodávali nemovitosti, a prolomit tak bariéru.
„Sen o vlastním šťastném a spokojeném domově má každý z nás. Cesta za jeho splněním je mnohdy komplikovaná, plná překážek a složitých rozhodnutí. Rozhodli jsme se tuto cestu zjednodušit. Vybudovali jsme v našem největším hypotečním centru na Jindřišské ulici tzv. průvodcovský prostor určený pro setkávání s klienty, obchodními partnery a kolegy. Průvodcovský prostor umožnuje na profesionální úrovni přehledně představit nejen obchodní či marketingové aktivity společnosti, ale i přirozeně ukázat přímou cestu k bydlení.
Václav Ston, regionální ředitel Praha
Budovat dlouhodobé vztahy
„Snažíme se dělat byznys jinak, než bylo zvykem. Rozvíjíme, motivujeme naše průvodce a vysvětlujeme jim svět bydlení, aby se orientovali na potřeby a přání spokojených klientů. Práce v Bidli vás musí bavit, protože tímto přístupem můžete vybudovat vyloženě přátelské a dlouhodobé vztahy, což je pro nás velice důležité. Hypocentrum Modré pyramidy, nyní Bidli, mění nejen svůj název, ale i způsob myšlení a fungování na českém trhu s nemovitostmi,“ uzavírá Miroslav Hrnčíř.