Vichy Liftactiv ve 3D
AV MEDIA ve spolupráci s klientem Vichy prokázala schopnost dodání kompletního 3D řešení v oblasti 3D projekce, konverze vstupních materiálů a výroby obsahu.
3D technologie byla použita v luxusních, ale pro 3D nestandardních prostorách, přesto se podařilo dosahovat efektu „vtažení" audience do děje. Gradace celé prezentace, celkově správně volený scénář a volba 3D technologie vedla k požadované výjimečnosti celé akce, která mj. prokázala inovativní schopnosti značky Vichy.
Kampaň prezentující desítky let výzkumu, jak jinak než ve 3D
Vichy Laboratories od počátku své existence bojují proti stárnutí. Je to ženská přirozenost se líbit a prodlužovat své mládí pokud možno do co nejzazšího věku. Vichy pomáhají svým klientům zejména v oblasti zachování mladosti pokožky. V roce 1996 Vichy Laboratories jako první začaly bojovat proti stárnutí do hloubky v produktech Dermis. Začala tak revoluce v podobě stále se zdokonalujícího produktu Liftactiv. V roce 2011 má Vichy po 10 letech výzkumu, 7 klinických studií, 6 vědeckých publikací, 2 in vivo studií a 7 patentech v ruce doslova převratný omlazující prostředek ve formě krému Liftactiv Derm Source. Vědcům z Vichy se podařilo nalézt klíčovou látku Rhamnosa, která mimo jiné způsobí, že tělo nastartuje procesy regenerace pokožky stejně jako u devatenáctileté dívky. Prostředek za méně než dva týdny vyhlazuje 5 typů vrásek a o desítky procent zlepšuje liftingový efekt.
Příprava prezentace, kde převážná část byla ve 3D a zahrnovala jak 3D film, tak 3D PowerPoint, využívala plně kompetence týmu AV MEDIA. Zdrojové materiály pro přípravu prezentace jsme získali ve 2D a bylo je třeba převést do 3D podoby. Tento proces vyžaduje speciální technické prostředky a příslušné knowhow.
Zdá se vám předchozí odstavec jako z kategorie scifi? Že by se nadsázka z komediálního filmu „Smrt ji sluší“ stávala pomalu ale jistě skutečností? Po prezentaci produktové řady Vichy Liftactiv Derm Source jistě nabudete dojmu, že jsme přinejmenším blízko „omlazování na počkání“. Prezentovat veřejnosti výsledky více než 10 letého výzkumu, to vyžaduje o něco vznosnější formu než prosté PowerPointové prezentace. Vichy v čele s marketingovou ředitelkou Marcelinou Polok neponechalo nic náhodě a zvolili pro prezentaci 3D technologii. Jen tak bylo možné doslova „vtáhnout“ audienci do světa produktu Liftactive podobně jako například James Cameron zavedl své diváky do světa Pandora ve svém filmu Avatar. Scénář celé akce byl zvolen jako postupně gradující odborný seminář, na kterém byla představena jak podstata účinné látky Rhamnosa, tak celé řady nových produktů Liftactiv. V první části semináře byla prezentace ve „2D“ a prezentovala zejména události z minulosti výzkumu ve Vichy Laboratories. V první třetině prezentace byla „vyhlášena revoluce“ a posunutí limitů v péči proti stárnutí pleti. Diváci nasadili brýle a od té doby byli „vtaženi“ do světa nové řady produktů Liftactiv pomocí 3D PowerPoint prezentace a velmi názorného tříminutového 3D filmu. Gradace a zaujetí byla na audienci patrná na první pohled. Záplava dotazů na konci prezentace jasně prokázala zájem o tuto tematiku. Svou roli měla i použitá 3D technologie, která podpořila Vichy jako odbornou firmu a obecně leadera na trhu péče o pokožku.
Příprava desítek snímků semináře do 3D zabrala několik dní
Součástí prezentace byl též 3D film připravený centrálou Vichy Laboratories. I když byl tento film již pro 3D připraven, bylo třeba obsah konvertovat pro odbavení pomocí 3D produkčních serverů, navíc s alternativním zvukovým podkresem. V této fázi AV MEDIA využila plně své znalosti z oblasti integrací 3D kin a postprodukčních pracovišť. Série akcí pro odbornou i širší veřejnost znamenala pro tým AV MEDIA produkční „oříšek“. 3D technologie klade jisté specifické požadavky na velikost plátna, vzdálenost diváků od plátna a zejména pak úhly pohledu diváků. Prostory pro akce však byly vybrány předem, tj. bylo třeba přizpůsobovat plátno a technologii velikostem prezentačních sálů, aby nedošlo k vybočení z hygienických předpisů a doporučení pro 3D technologii. Dle velikosti sálu a audience tým AV MEDIA nakonec kombinoval jak aktivní metody zobrazování 3D obsahu, tak pasivní metody zobrazování. Jen tak bylo možné dosáhnout stoprocentního výsledku.