Nespresso v hotelu Boscolo
Po úspěšném otevření kávového butiku v obchodním centru Černý Most jsme pro klienta Nespresso s agenturou McCoy&Partners realizovali v krátkém čase již druhou akci.
Pro své nejvýznamnější odběratele si zastoupení Nespresso Česká republika připravilo v hotelu Boscolo na konci listopadu příjemný večer v technické produkci AV MEDIA. Na programu byla vystoupení dvanáctihlavého kytarového souboru, módní přehlídka a prezentace plné verze nové celosvětové reklamy s Georgem Clooney.
Hotel Boscolo, jmenovitě sál Opera je zejména pro light designéra pořádný oříšek, ze stropu totiž visí nařasená látka do výšky 2,5 metru. Svícení shora tak obstarávaly samostojné trussové sloupy s ROBE inteligentními světly řady Spot. Světelný park doplnily světla typu Beam a Flexi plus klasické scénické svícení. V předsálí jsme korporátní design podpořili vyrobením GOBO s logem Nespresso, které se pohybovalo po podlaze. Pro prezentaci videa byly použity dvě televize full HD 65“ od firmy Panasonic a adekvátní ozvučení sálu.
Vrcholem večera byla přehlídka nové kolekce Kateřiny Geislerové, která proběhla bez sebemenšího problému. Jedinou výzvou, u které se projevila flexibilita AV MEDIA tak nakonec zůstala příhoda z instalace akce, kdy po zapojení 5 kávovarů Nespresso nezvládala nápor elektrická síť. Vše se nakonec díky rychlé koordinaci s frontdeskem na Harfě podařilo vyřešit a akce „odjela“ k plné spokojenosti klienta.