Hybridní konference pro AVON
Tradiční konferenci pro 1000 lidí lze zorganizovat i hybridně!
Každý rok kosmetická společnost AVON tradičně organizuje konferenci pro cca 1000 účastníků, kde představuje novinky, akce a setkává se se svými klienty. Současná situace neumožnila uspořádat tuto akci, a proto se společnost AVON rozhodla konferenci zorganizovat virtuálně. Pro náš tým to byla výzva, jelikož úkolem bylo oslovit stejný počet lidí jako na živé konferenci a udržet jejich pozornost online.
Pro tuto hybridní konferenci jsme zvolili naše oneAVstudio na Harfě. Konferenci moderoval Libor Bouček osobně ze studia, program byl rozdělen do dvou dnů a trval vždy 4 hodiny. První den byla konference určena pro české účastníky (evidujeme celkem 450 vzdáleně připojených lidí) a druhý den pro slovenské účastníky (evidujeme celkem 420 vzdáleně připojených lidí). Důležité bylo zvolit správnou formu obsahu tak, aby udržel všechny účastníky po celou dobu online. A proto se na začátku konference vyhlásila soutěž. Během vysílání účastníci dostávali 10 soutěžních otázek, za které sbírali body. My jsme průběžně zobrazovali pořadí a na konci účastníci s největším počtem bodů získali ceny.
Stream ze studia jsme odbavili přes zabezpečený server, kdy každý z účastníků měl svůj unikátní kód, a na základě tohoto kódu pod svým jménem sbíral body v soutěži. Celé streamovací rozhraní se programovalo pro společnost AVON na míru, včetně aplikace, soutěže, grafiky i výroby microsite. Technologicky studio splňovalo ty nejlepší podmínky pro kvalitní stream. Navíc jsme instalovali mlho stroj a efektová světla, čímž jsme se pokusili přenést atmosféru živého eventu do online světa. Pro účastníky tak vysílání na obrazovce působilo více jako opravdová show.
Mimo technologického zajištění celé hybridní konference, jsme zabezpečili i dodržování veškerých hygienických pravidel v této komplikované době. Roušky, štíty, gumové rukavice, ionizační čistič vzduchu „AiroDoctor“ v režii, visačky pro všechny organizátory a dezinfekce doslova na každém rohu přispěla k tomu, že se klient u nás neměl čeho obávat.