Showtime - Youtuberská charitativní akce
Mladá generace youtuberů využila naše multifunkční studio na Harfě a ukázala, co v nich doopravdy je.
Podpořili jsme skupinu mladých českých youtuberů a dali jsme jim možnost odvysílat jejich vlastní show živě z oneAVstudia. Nekladli jsme žádné podmínky, dali jsme jim k dispozici kompletní vybavení studia, náš profesionální tým techniků a záleželo už jen na nich co předvedou. A musíme říct, že nás tato parta nezklamala!
Ve studiu se pohybovali jako ryba ve vodě, jejich nadšení a znalosti nejmodernějších technologií jsou skvělé, jsou kreativní, jejich příprava byla důkladná. A co víc? Show pojali charitativně a vybrali peníze pro děti a personál dětského hemato-onkologického oddělení Fakultní nemocnice Olomouc.
Celá show youtuberů trvala 2 hodiny, odvysílali jsme ji živě přes kanály YouTube a Twitch, čímž jsme rozšířili možnosti online komunikačních kanalů, které vám také můžeme nabídnout. Youtuber LukeFry výborně odmoderoval celý pořad, během kterého přivítal ve studiu řadu dalších hostů osobně nebo vzdáleně. Četnost vzdálených připojení byla vysoká, dokonce si někteří vzdálení youtubeři zahráli online kvíz. Jeden z youtuberů se díky výzvě moderátora ze studia vydal v přímém přenosu na 10 ti km běh a byl několikrát kontaktován a zkontrolován. Svoji misi úspěšně dokončil.
Tato akce s názvem Showtime Live nabídla opravdu skvělou show pro mladou generaci, která se kvalitou vyrovnala profesionálům. Ve spolupráci s naším šéf technikem Pavlem Dufkem, který si vzal youtubery na starost, celý tým dokázal dobře připravit a odvysílat další typ akce ve oneAVstudiu.
Atmosféru a konečný výsledek podtrhly kreativně připravené jingly, hudba na nástupy, střídání pozadí. Technici si vyhráli se změnou barev i se světly na koberci a poprvé jsme ve studiu odvysílali i malý koncert s talentovanou Naty Hrychovou, která živě zazpívala několik písniček. Díky interaktivním hrám se diváci zapojili přímo z domova a my jsme si tak vyzkoušeli rozsáhlé možnosti zapojení vzdáleného publika.
Za dvě hodiny se tak podařilo mladé generaci od svých fanoušků vybrat 24.000,- Kč na charitativní účely, přičemž event živě sledovalo téměř 5.000 diváků. Podívejte se také na záznam na YouTube, který má aktuálně již přes 70.000 zhlédnutí.