DALŠÍ KROK

1.Vzdálená podpora - servisní smlouva

systems_servis_10

Máte technický problém nebo jen potřebujete poradit? Se servisní smlouvou je tu pro vás technická podpora vždy nablízku.

Telefonicky
Telefonická podpora od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00. Můžete také využít online formulář na www.avmedia.cz/ servis. Zkušený operátor vám pomůže najít příčinu a řešení problému nebo s vámi dohodne zásah technika.

Vzdáleně přes PC
Mnoho problémů, ve školách obvykle spojených se softwarem, nastavením počítače pro interaktivní tabule či počítačů a serverů pro jazykové učebny, umíme updatovat, diagnostikovat či dokonce rovnou vyřešit problém VZDÁLENĚ přes PC (TeamViewer). Urychlíte tak vyřešení problému a ušetříte finance za výjezd technika.

2. Prevence

Prevence_1

Pravidelná roční servisní kontrola zaručí nejen správné nastavení učebny, ale v rámci auditu provozních vlastností včas odhalí potenciální problémy a přinese vhodné návrhy jejich řešení. Výstupem je protokol, který vám poskytne informace o technickém stavu provozovaných zařízení včetně doporučení na provozní opatření či případné inovace.

Učebny
Program preventivní péče pro učebny s projektorem a interaktivní tabulí SMART Board, případně projekčním plátnem. Zajišťuje pravidelné kontroly, otestování funkcí systému a základní údržbu (čištění vzduchových filtrů projektorů, kontrolu provozních hodin světelných zdrojů, orientace SMART Boardů a opotřebení u dalších částí zařízení).

Jazykové laboratoře
Program preventivní péče pro digitální jazykové laboratoře Robotel SmartClass+. Profylaxe obsahuje vedle obecné kontroly pracovních stanic, sluchátek, kabeláže atd. i cílený test obrazu, zvuku a ovládání v rámci jazykové laboratoře, připojení a nastavení Homeworku a MAD klientů a dalších prvků potřebných pro bezproblémový chod učebny. Dále poskytujeme asistenci a realizaci pravidelných SW maintenance spojených s novými funkcemi, aktivitami a možnostmi ve výuce jazyků.

3.Kooperace

Kooperace_1

Naučíme „vašeho člověka“ (školník, IT specialista) osobně či pomocí jednoduchých instruktážních videí řešit typické situace:

Výměna lampy

Čištění filtrů

Nastavení geometrie obrazu

De/montáž projektoru

Jednoduchá SW / HW analýza

Základní kontrola funkčnosti jazykové laboratoře

4.Servisní zásah

Servisní zásah_1

Pokud z nějakého důvodu nepracuje námi dodané zařízení správně, pomůžeme vám.

Akutní
Je-li třeba řešit opravu akutně na místě, pošleme k vám samozřejmě technika, aby vám co nejrychleji pomohl.

Plánovaný
Není-li to urgentní a můžete pár dní počkat, je výhodnější zásah naplánovat. Díky optimalizaci výjezdu techniků vám můžeme nabídnout nižší cenu.

Náhradní zařízení
Nabízíme zapůjčení náhradního zařízení, zatímco bude vaše v servisu, abyste po dobu opravy mohli učit, jak jste zvyklí.

Ke stažení

Servisní podmínky

Záruční a servisní podmínky
223 KB
Ceník servisních prací
118 KB

Školní servisní informace

Technická podpora pro školy
1 MB
Příprava učebny na provoz
2 MB
Servisní smlouva pro školy
1 MB
Technická podpora jazykové laboratoře Robotel
1 MB

Jaké řešení hledáte vy?

Spojte se s námi a my pro vás vymyslíme to nejlepší.