Servisní programy
DALŠÍ KROK

1.AV ASISTENCE

je telefonická podpora uživatele poskytovaná 7 dní v týdnu od 7:00 do 19:00. Zkušený operátor vám pomůže najít příčinu a řešení problému, případně vám zajistí zásah technika.

2.AV PREVENCE

je cenově dostupný program pro zákazníky, kteří mají více projektorů, jež intenzivně a pravidelně využívají (školicí střediska, školy). Program zajišťuje pravidelné kontroly projektorů (vyčištění vzduchového filtru a zjištění počtu provozních hodin lampy) v doporučeném intervalu do 500 provozních hodin. Počet ročních kontrol se odvíjí od intenzity provozu. Pokud jsou projektory na jednom místě a je možné provést kontrolu všech najednou, na další projektory získávají zákazníci cenové zvýhodnění 50 %. Program je možné aplikovat i na složité instalace s řídicím systémem a dalšími aktivními komponenty.

3.AV SERVIS 24

je určen pro zákazníky, jež si zakoupí samostatný projektor, který často využívají a nemohou si dovolit jeho případný déletrvající výpadek. Program zajišťuje rychlou opravu v servisním středisku se zárukou zprovoznění do 24 hodin.

4.AV JISTOTA

je kombinovaný program pro náročné klienty, který zahrnuje rychlý servis u uživatele s případnou zápůjčkou náhradního zařízení zdarma nebo operativním zprovozněním systému. Program zahrnuje také pravidelnou roční (případně i častější) kontrolu klíčových komponentů včetně případného vyčištění optické jednotky projektoru.

Ke stažení

Servisní podmínky

Záruční a servisní podmínky
223 KB
Ceník servisních prací
118 KB

Jaké řešení hledáte vy?

Spojte se s námi a my pro vás vymyslíme to nejlepší.