Retail Summit 2019
4. až 6. února jsme strávili s předními domácími i zahraničními podnikateli a manažery v Clarion Congress Hotel Prague. Všichni se zde shodli na tom, že hlavní je vyvolat v lidech zážitek – a to bylo i naše motto.
Program 25. ročníku Retail Summitu začal ohlédnutím se do historie, kdy se ministryně průmyslu a obchodu zamýšlela nad tím, jak se změnil obchod za 25 let. Hlavními vizemi konference bylo prosazování zdravých a dostupných potravin. To bylo také stanoveno jako hlavní výzva na další čtvrt století. Na celé konferenci se vystřídalo 125 řečníků, kteří návštěvníky inspirovali svými nápady, jak docílit zážitku u zákazníka.
Moderování se ujal Martin Veselovský, poté ho vystřídala Lucie Výborná. Celou akci jsme technologicky zajišťovali ve spolupráci s Blue Events, Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR a VŠE Praha.
Efektní pozadí za řečníky zajistila 180 m2 LED stěna s kvalitou obrazu ve formátu 4K, která dosahovala hmotnosti osmi tun. Jako vždy bylo největším oříškem rychlé přeměnění sálu na dvě poloviny, které proběhlo první den po večeři. I to jsme však s přehledem zvládli.