Pilsner Urquell Master Bartender
V Plzni proběhlo finále již 12. ročníku soutěže, která každý rok oceňuje ty nejlepší výčepní u nás.
Dvanáctý ročník soutěže o nejlepšího výčepního Pilsner Urquell Master Bartender, o jehož produkci se postarala agentura 4P&P, se poprvé uskutečnil v originálním prostoru DEPO2015. Do Plzně se na finále sjeli praví mistři svého oboru. Právě rozvoj tradičního řemesla výčepních a znovuobnovení hrdosti na něj je cílem této soutěže.
Na finalisty letos čekala i netradiční disciplína v podobě veřejného čepování piva během koncertu Marka Ztraceného a kapely X-Cover na nádvoří Plzeňského Prazdroje. Jejich výkony pak mohli hodnotit i samotní návštěvníci koncertu díky veřejnému hlasování. Shodli se přitom s porotou, když v předvečer finále dali svůj laický hlas Miroslavu Štychovi.
Slavnostního gala večera a vyhlášení vítěze se zúčastnilo 400 hostů. Industriální venue DEPO2015 se proměnilo k nepoznání – hosté vstupovali po červeném koberci podloženém umělou podlahou, aby se vykryly nerovnosti povrchu, interiér zakrýval systém pipe & drape a o slavnostní atmosféru se postaralo osvětlení. Dominantou hlavní stage byla LED stěna složená ze tří segmentů – hlavního, který zakrýval téměř celou šířku pódia, a dvou čtvercových dílů na bocích. Postarali jsme se také o kompletní ozvučení celého večera.
Zatímco Pilsner Urquell pořádá soutěž o nejlepšího výčepního již dvanáctým rokem, pro AV MEDIA to byla premiéra. První prohlídky proběhly už na konci loňského roku, a tak jsme nic nenechali náhodě. Celý večer proběhl podle plánů a již nyní se těšíme na příští ročník.