Den otevřených dveří Prague Marriott Hotelu 2014
Na začátku října jsme spolu s naším dlouhodobým partnerem, Prague Marriott Hotel, uspořádali společné představení možností a technologických trendů pro různé akce.
Společně jsme uspořádali Den otevřených dveří hotelu Marriott, na kterém jsme představili nejnovější technologická řešení konferenčních místností, které se v hotelu nejčastěji používají a ukázali pozvaným hostům nejnovější trendy a inspiraci, jak mohou konferenční a společenské akce vypadat atraktivněji.
Představení jednotlivých místností
Sály Bohemia 1-3, které se používají převážně jako hlavní konferenční sály, byly tentokráte připraveny na gala večeři. Sál Bohemia 1 posloužil jako místnost pro uvítání hostů s koktejl barem a malým občerstvením. V sále Bohemia 2 jsme představili LCD stěnu z bezrámových obrazovek, která může sloužit hned k několika účelům. Poslouží jako výborný nástroj pro prezentaci a sdílení informací, ale také jako unikátní dekorace, která dokreslí požadovanou atmosféru místnosti. V neposlední řadě lze LCD stěnu využít jako fotostěnu, ze které účastníkům zůstane vzpomínka na netradiční zábavu. Součástí set-upu pro galavečeři byl i interaktivní bar, který pomocí speciální technologie propojuje všechny objekty, které se na bar odloží. Na stěnu sálů se promítaly tematické dekorační projekce, v duchu party z filmu Great Gatsby. Atmosféra celého sálu byla podtržena tematickým osvětlením, které se měnilo v průběhu dne a vnuklo návštěvníkům myšlenku, jak perfektně lze doladit místnost na společenská setkání.
Místnosti Moravia byly představeny v konceptu Marriott Future of Meetings. Nový koncept přetváří tradiční konferenční prostory do inspirativního kreativního prostředí. Způsob, jakým lidé pracují, se neustále vyvíjí a za poslední roky se velmi změnil. Místnosti, v jakých hotely pořádají konference a semináře však zůstává stejný. Nový koncept hotelu Marriott tak přichází s jedinečnou myšlenkou, jak vytvořit efektivní produktivní prostředí pro snadnou spolupráci. Během dne otevřených dveří se mohli návštěvníci na tento nový koncept podívat a vyzkoušet práci v kreativním prostředí. AV MEDIA doplnila koncept o interaktivní dotazování na IPadech a ukázku individuální práce přes IPady na hlavní obrazovce. Novinkou bylo představení webové aplikace Red Coat Direct, díky které je možné okamžitě odeslat jakýkoliv požadavek na supervizora. Díky jednoduché aplikaci je možné požádat o doplnění občerstvení, zvýšení či snížení teploty, změnu uspořádání místnosti a mnoho dalšího.
V saloncích Karlštejn a Valtice se představila efektivní komunikace pomocí videokonferenčního připojení. Návštěvníci komunikovali prostřednictvím videokonferenčního zařízení mezi jednotlivými salonky a potvrdili si, že díky tomuto řešení lze výrazně šetřit čas i náklady a plnohodnotně komunikovat na dálku, včetně sdílení libovolného obsahu.
Na závěr prohlídky se hosté občerstvili ve foyer u tematicky dekorovaného občerstvení. Za den jsme provedli téměř 50 hostů převážně z korporátního a agenturního segmentu, zaznamenali velký ohlas i zájem o naše služby a v neposlední řadě velké poděkování za podporu ze strany Prague Marriott Hotelu.