Rezervační dotykové panely přinášejí uživatelům grafickou přehlednost, jednoduchou použitelnost a potěšení. Panely lze využít pro jakékoliv jednací a zasedací místnosti, učebny, auditoria a ostatní společenské prostory.
Rezervační dotykové panely jsou k dispozici v různých úhlopříčkách a jsou instalovány před vstupem do jednacích a zasedacích místností za účelem ukázat jejich aktuální stav. Místnosti je možno rezervovat přímo z dotykového panelu, z mobilních aplikací, z Outlooku nebo webového rozhraní MS Office 365, MS Exchange nebo Google G-Suite.
Podporované platformy:
Pojďme si blíže představit velice oblíbené rezervační dotykové panely TouchOne, které zobrazují aktuální stav místnosti a přehledný kalendář událostí. Jednoduše můžete přímo na panelu místnost zarezervovat, prodloužit rezervaci nebo ukončit aktuální událost.
Panel ukazuje, zda je konkrétní místnost obsazena nebo je k dispozici. Stav místnosti je označován pomocí barvy pozadí a LED indikátory (zelená pro volnou místnost a červená pro obsazenou). V případě, že je místnost obsazena, panel zobrazí předmět setkání, organizátora a čas zbývající do konce. Pokud schůzka stále probíhá, je možné ji prodloužit (pokud je místnost volná) či ukončit.
Pomocí panelu rezervačního systému je možno odeslat e-mail s objednávkou občerstvení pro danou místnost.
V případě poruchy nějakého zařízení v místnosti lze odeslat e-mailem žádost o servisní zásah. Při odesílání žádosti lze z nabídky zvolit, co se v místnosti porouchalo.
Všechny dotykové panely v budově lze propojit s centrálním přehledovým zobrazovačem se všemi aktuálními rezervacemi. Přehledový zobrazovač lze umístit ve vstupní hale nebo na recepci.
Čidla obsazenosti:
Rezervační systém umožňuje připojit čidla přítomnosti osob v místnosti. Pro tyto účely lze použít např. PIR pohybová čidla. Informace z těchto čidel je možno zobrazit na dotykovém rezervačním panelu.
Statistické přehledy:
- Kolik schůzek bylo zarezervováno přes Outlook, mobilní aplikace nebo dotykový panel.
- Kolikrát a jak byly schůzky změněny (ukončeny dříve oproti plánu nebo zcela zrušeny).
- Statistiky o automatickém ukončení schůzek (pokud nebyly potvrzeny uživatelem), jak toto ovlivnilo obsazenost místností a přehled uživatelů, kteří si zarezervovali místnost, ale schůzka se následně neudála a byla automaticky zrušena.
Vlastnosti:
- Moderní design s elegantním hliníkovým tělem.
- Možnost vestavění či instalace na (skleněnou) stěnu.
- Připojení ke kalendářům.
- Rychlá a snadná instalace a nastavení.
- Vícejazyčné uživatelské rozhraní.
- Možnost individuálních úprav či nastavení dle požadavků zákazníka.
Podporované jazyky: