Cesta k lepším výsledkům v GPA začíná inovativním myšlením!
Nizozemsko, 10. února 2020 – GPA, dříve známá jako Global Presence Alliance s radostí oznamuje oficiální zjednodušení názvu a přejmenování na organizaci „GPA“.
Po skromných začátcích v rámci tradičního modelu aliance před více než deseti lety, se GPA společně s členy a obchodními partnery stala vedoucím hráčem na trhu audio vizuální globální spolupráce. GPA vždy stavěla na kombinaci globální kultury, rozmanitosti a sdílených znalostí. Vznikl dokonalý systém osvědčených a sladěných postupů, které se podařilo využít po celém světe.
V roce 2017 byla založena mateřská organizace GPA B. V., kterou vlastní a řídí regionální obchodní jednotky. Využitím nové obchodní struktury a jedinečného přístupu se podařilo správně investovat do dalších interních procesů a budoucích inovací. Významně tím vzrostla pověst značky aliance a celková schopnost poskytování dalších služeb.
V té době se ukázalo, že odkaz na „alianci“ už není dostačující. GPA nebyla pouze aliance, začala poskytovat služby globálně, používat jednotnou metodologii, sjednocovat celkovou organizační strukturu a ostatní smluvní subjekty. Ve skutečnosti se stala největším světovým specialistou v oblasti technologií pro komunikaci, spolupráci a integraci inovativních AV technologií po celém světě.
„GPA začala zrcadlit globální výzvy, se kterými pomáháme našim zákazníkům. Sjednocujeme regionální týmy; překonáváme regionální kulturu, administrativní a ekonomické rozdíly; to vše pro podporu inovací na stále rostoucím globálním trhu,“ konstatuje Byron Tarry, generální ředitel GPA.
„Jsme si vědomi toho, že globální společnosti vyžadují i v našem odvětví vyšší standard, očekávají od nás inovativní přístup a lepší výsledky.“
"Domníváme se, že nový model GPA a naše společná cesta je nejen důkazem našeho závazku být stále lepší, ale je především inspirací při uplatňování našeho učení a přístupu, díky kterému můžeme zákazníkům pomoci s dosažením jejich vlastních cílů a zlepšení."
„Změna značky nebyla jen marketingovou výzvou, museli jsme sjednotit celkové vnímání GPA z pohledu našich zaměstnanců, členů, zákazníků a obchodních partnerů. Museli jsme vyjádřit příběh, který bude jasně prezentovat náš účel, naši kulturu a společnou vizi globální komunity,“ vysvětluje Ellesse Fehlbergová, globální marketingová ředitelka GPA.
„Nová značka funguje jako emocionální milník na cestě naší organizace a poskytuje nám nový základ pro společnou cestu vpřed.“
„Díky jedenácti letům získávání vědomostí a znalostí, organizačnímu vývoji GPA, celkovému zrání a aktuálním potřebám globálního trhu po kolaborativní technologie jsme přesvědčeni, že kultura GPA s názvem „Lidé na prvním místě“ slouží k vzájemnému propojení všech našich členů, zákazníků a obchodních partnerů. „Lidé na prvním místě“ není jen slovní frází, ale ve skutečnosti se jedná o náš smysl a účel GPA, protože se všichni snažíme o změnu v lepší budoucnost!“
„Před více než jedenácti lety jsme se snažili podpořit naše globální zákazníky pomocí lepšího návrhu služeb. I když jsme měli v té době velké představy o potenciálu aliance, nikdo z nás si nedokázal představit opravdovou komplexní organizaci, která se z GPA nakonec stala,“ vzpomíná zakladatel GPA a její Chief Storytelling Officer, Julian Phillips.
Nová značka „GPA“ byla viditelná na výstavě ISE v Amsterdamu a to i díky více než 200 členům, kteří byli rozeznatelní oblečením s tématem „Myslete jinak“ „Think Different“ a s křiklavě zelenou barvou, typickou pro GPA. Stánek v hale 1 byl po celý týden centrem pro zapojení našich týmů ze všech částí světa a představoval zde standardizaci podnikové spolupráce „GPA Velocity“. Navíc jsme uspořádali interní i veřejné akce, před výstavní summit, networking s členy GPA a workshopy pro zákazníky.
společnosti GPA
GPA pomáhá globálním společnostem, které usilují o vytvoření pracoviště podporující zapojení, přemýšlet a jednat globálně. Naším cílem je inspirovat členy GPA pomocí kolaborativních nástrojů a pracovním prostředím vhodného pro spolupráci tak, aby se podíleli o své znalosti a nápady a společně se zákazníky dosahovali co nejlepších výsledků. S téměř 4000 specializovanými zaměstnanci a členy AV/UC ve více než padesáti zemích světa dodáváme zákazníkům jednoduchá, škálovatelná a standardizovaná řešení a služby pro kolaborativní technologie. Specializujeme se na spolupráci, zanecháváme globální stopu, přesto vyznáváme regionální a kulturní povědomí, které jsou rozhodující pro lokální zúčastněné strany a dopad na jejich podnikání.
Chcete-li se dozvědět více o „GPA“, navštivte https://www.thinkgpa.com, pro další informace o návrhu „GPA Velocity“ navštivte https://www.thevelocitydifference.com.
Kontakt pro média: Ellesse Fehlberg, Globální marketingová ředitelka, ellesse.fehlberg@thinkgpa.com