Retail Summit 2017

Letošní 23. ročník Retail Summitu byl z hlediska účasti nejúspěšnější v historii. Na setkáních organizovaných v průběhu 3 dnů dohromady se zúčastnilo přes 1 500 reprezentantů firem i institucí.

Více než tisícovka účastníků Retail Summitu 2017, konaného ve dnech 30. 1. - 1. 2. 2017 v pražském Clarion Congress Hotelu intenzivně diskutovala, jak dál na trhu, kde mizí tradiční hranice. Digitální transformace umožnila zákazníkům nakupovat kdekoliv, kdykoliv a jakkoliv. 23. ročník Retail Summitu se zaobíral mnoha zajímavými tématy s mezinárodním přesahem, a tak se návštěvníci dočkali speakerů z řad české i světové retailové scény.

Retail Summit byl již tradičně spojen s udělením významných ocenění nejúspěšnějším obchodníkům – pod patronací společnosti Mastercard byly během slavnostního večera uděleny ceny Obchodník roku 2016. Společenský večer moderovala Martina Kociánová a o doprovodný program se postarala kapela Czech Brass, nevidomá klavíristka Ráchel Skleničková a Tomáš Klus.

 AV MEDIA SE OPĚT STALA TECHNOLOGICKÝM PARTNEREM KONFERENCE

O technické a technologické zajištění celé akce se již tradičně postarala společnost AV MEDIA, která kompletně vybavila nejen hlavní sál, ale také 3 další malé sály, ve kterých druhý den probíhaly workshopy a diskuze.

Hlavní sál byl připravený tak, že se dal kdykoliv rozpojit na dva nezávislé sály s vlastní projekcí a režií. Celému spojenému sálu dominovalo celkem 8 nezávislých projekcí, které dohromady zabíraly plochu 204 m2. Šest hlavních projekcí šlo díky Cooluxu spojit do jedné velké projekce, nebo použít jako 6 samostatných projekcí. Zbylé 2 podpůrné projekce sloužily pro prezentaci partnerů konference. Abychom veškerý obsah včetně dvojjazyčných prezentací dokázali odbavit, propojili jsme Coolux s přepínačem Barco E2.

AV MEDIA se dále postarala o tlumočení do anglického jazyka, hlasováníkamerový záznamozvučení a o světelný park, který příjemně dokresloval atmosféru v sále. Podium bylo vybavené řečnickým pultem s plazmou, mikrofony pro panelisty, čtyřmi náhledovými obrazovkami a časomírou.

Aplikace EasyEvent nadchla návštěvníky

AV MEDIA se postarala i o IT řešení konference - aplikaci EasyEvent. V té si návštěvníci mohli prohlednout program, zjistit informace o řečnících, hlasovat, pokládat dotazy a hodnotit celou akci. Aplikaci si stáhlo 60% účastníků a téměř 500 z nich aktivně používalo všechny její funkce. Při hlasování byl tak poprvé podíl hlasujících přes mobilní aplikaci o polovinu vyšší než podíl těch, co si požádali o hlasovátko. Jednou z nejdůležitějších funkcí aplikace bylo bezesporu propojení jednotlivých návštěvníků - přihlášením do sítě přes svůj e-mail získal každý možnost networkingu. 

Retail Summit 2017, byl připraven Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events. V jeho průběhu se kromě velkého plenárního jednání uskutečnilo i 12 specializovaných diskusních sekcí a specializovaný seminář o EET.

 Více o Retail Summitu na www.retail21.cz

Chcete podobnou akci?

Podobné reference