Konference Retail Summit 2013

V Clarion Congres Hotelu v Praze proběhl na začátku února již devatenáctý ročník dvoudenního Retail Summitu, letos s podtitulem „Budoucnost... a jak se jí dožít“.

Na Retail Summitu se vždy setkají nejdůležitější aktéři maloobchodního trhu ve střední Evropě a diskutují o možnostech a ideálních podmínkách podnikání na středoevropském trhu. V průběhu celé konference se vystřídala téměř stovka řečníků, kteří diskutovali o budoucnosti a podnikatelských možnostech v této nelehké době, poznamenané nedávnou celosvětovou ekonomickou krizí.

AV MEDIA jako spolehlivý technologický partner

O technické a technologické zajištění celé akce se již čtvrtým rokem postarala společnost AV MEDIA, která kompletně vybavila nejen hlavní sál, ale také 4 další malé sály, ve kterých druhý den probíhaly různé workshopy a diskuze. Do hlavního sálu byla nainstalována panoramatická projekce o rozměrech 28,5 x 6m, na kterou dále navazovaly další dvě plátna. Panoramatická projekce dopřávala rekordnímu počtu účastníků dokonalý zážitek z konference a naplnila očekávání nejen organizátora celé akce, společnosti Blue Events, ale také všech partnerů, kterým výrazně pomohla odprezentovat jejich podnikatelské vize. Novinkou letošního roku bylo doplnění technologie o světelný park, který příjemně dokresloval atmosféru v sále.

POUŽITÁ TECHNIKA:

  • 3 × Full HD projektor Panasonic DZ 21 o výkonu 20 000ANSI lm
  • 2 × Full HD projektor Panasonic DZ 6710 o výkonu 6 000ANSI lm
  • 1 × plátno o rozměrech 28,5 x 6m
  • 2 × plátno o rozměrech 6,6 x 3,8m
  • Full HD kamerový řetězec
  • 3 × mediaserver Coolox ST
  • 42 × rotační hlava (Robe Beam; Robe Led wash 600, 1200; Robe 700 spot)
  • 35 × scénický reflektor
  • Tlumočení do tří světových jazyků - 600 pax
  • Hlasování 600 pax
  • 22 kW výkonu zvukové aparatury

Retail Summit 2013 byl zaměřený na budoucnost a technologickou revoluci

Letošní ročník Retail Summitu navštívilo více než 900 účastníků, což je nelepší výsledek za celých 19 let. Struktura návštěvníků byla velice rozmanitá, jednalo se především o reprezentanty obchodu a výroby spotřebního zboží, ale také o poradce a výrobce informačních a komunikačních technologií, které maloobchodníkům pomáhají udržet zákazníky.

Témata diskuzí byla různá – od pochopení potřeb spotřebitele, přes cenové války mezi obchodníky, až po vliv technologií na budoucnost. Rozvoj technologií u spotřebitelů bylo hodně diskutované téma, jelikož obchodníkům nezbývá nic jiného než přijmout nástup nových technologií a přizpůsobit se novým trendům. V dnešní době se spotřebitelé často spoléhají právě na různé technologie, odkud získávají a analyzují informace o nabízených produktech. Velký vliv má samozřejmě i internet a sociální sítě, kde si spotřebitelé vyměňují své názory o kvalitě výrobků. Technologická revoluce přináší obchodníkům novou výzvu - impuls, jakým směrem rozvíjet své podnikání.

První den byl završený společenským večerem, který obohatilo vystoupení Cirku La Putyka. Společnost AV MEDIA technicky velmi významně podpořila toto vystoupení, postarala se zejména o světelnou show a zvukové efekty.

Chcete podobnou akci?

Podobné reference