Dvojitá dávka inspirace od Blue Events
Obchodním i marketingovým trhem opět zatřásly dvě velké akce našeho dlouhodobého klienta Blue Events.
Retail Summit představoval obchodníkům novou realitu
Téměř tisíc účastníků, kteří se mohli konečně potkat tváří v tvář, pojalo Kongresové centrum Praha. Velkým tématem je stále doba covidová a jakýsi nový normál, o kterém se na Summitu hovořilo. Spousta firem se doteď vzpamatovává ze šoku, který pandemie přinesla. Kromě negativních důsledků se ale značky na úkor opatřením často posunuly mílovými kroky směrem do online prostředí, vstříc zákazníkům z celé republiky, a přišly s řadou inovativních řešení.
Klíčovým řečníkem byl Tomáš Čupr z Rohlik group, který jasně potvrdil, že i zaryté zákaznické návyky se dají změnit – lidé začali nakupovat online čím dál víc, například i potraviny. Nahlížel také dále do budoucnosti a predikoval možnost neplacení u pokladen.
Brand Management inspiroval k nakopnutí marketing
Brand management v Cubex Centru Praha přinesl obrovskou dávku inspirace napříč různými značkami. Řečníci se podělili o spoustu rad, ale i zkušeností – a to nejen z doby covidové, která jedné značce uškodila, druhé ale nakopla byznys. Po přednáškách probíhala v rámci časových možností panelová diskuse, nebo Q&A, během níž se mohli Martina Mrvy návštěvníci ptát přes platformu slido. Na své si přišel každý, na podiu se protočila témata pivní, fotbalová, ale i velmi elegantní, v podobě broušeného křišťálu.
Nejvíce úsměvů se prostorem linulo během prezentace, který prozradil příběh značky Dedoles, kterou zná v současnosti 9 z 10 Slováků.
O obě akce jsme se technicky postarali. V Cubex Centru si diváci mohli užít prezentace přes celou stěnu, a to díky „edge blending“, tedy spojené projekci. Prezentace se promítala čtyřmi projektory ve vysokém rozlišení, což umožnilo projekci protáhnout přes celou stěnu, měřící více než 20 metrů.
Jsme rádi, že se můžeme opakovaně podílet na akcích, které každý rok rostou, přichází na ně stále více návštěvníků a my můžeme být u toho.
Letos jsme stihli s klientem Retail Summit Action a Communication Summit.