Praha, 5. února 2014
AV MEDIA a.s., největší společnost realizující systémy pro audiovizuální komunikaci u nás, kompletně zajistí technologické vybavení a technickou produkci Olympijského parku, který vyroste v době konání XXII. zimních olympijských her v Praze na Letné. Společnost se podílela již na projektu Českého domu v Londýně a až do roku 2016 je oficiálním dodavatelem Českého olympijského týmu.
Více než 100 m2 LED obrazovek a dalších zobrazovačů umožní návštěvníkům parku sledovat nejen výkony českých sportovců, ale zároveň společně fandit a těšit se z jejich úspěchů. V celém areálu o celkové rozloze 17 500 m2 je rozmístěno téměř 500 ekologicky šetrných světel, která osvětlují hokejová hřiště, snowboardovou dráhu, bruslařskou plochu i ledové dráhy, cesty nebo podium. Kromě klasických světel bude použito více než 1,5 km LED pásek, které nasvítí scénickou lávku vedoucí parkem a unikátní ledovou dráhu, čímž návštěvníkům zpříjemní zážitek při sportování. Veškerá venkovní technologie splňuje standardy pro venkovní použití a zařízení jsou energeticky úsporná. Díky použití moderních ekologických zařízení bude celý provoz až o 80 % úspornější oproti konvenčním svítidlům.
„Olympijský park na Letné se stane místem, kam si návštěvníci mohou přijít vyzkoušet různé zimní sporty, bavit se a společně fandit českým sportovcům. Jako oficiální dodavatel Českého olympijského týmu má AV MEDIA na starosti technickou produkci a veškeré technologické vybavení Olympijského parku. Rozmanité škále sportů, které budou v Parku k dispozici, navodíme pomocí moderních audiovizuálních technologií příjemnou atmosféru.“ dodává Jan Kubinec, obchodní manažer pronájmového oddělení AV MEDIA.
Spolupráce s ČOV začala již v souvislosti s projektem Českého domu v Londýně, který společnost AV MEDIA podpořila nejen prostřednictvím moderních technologií, ale vzala pod svá křídla i stavbu a přípravu programu pro návštěvníky. Jako technologický partner měla možnost ovlivnit atmosféru významných událostí - oslavy českých úspěchů, koncerty známých kapel, rozhovory s našimi sportovci či návštěvy sportovních celebrit. Celkem bylo použito 50 tun audiovizuální techniky, vzpomeňme například na obří panoramatickou projekci či velkoplošnou obrazovku sestavenou z bezrámových LCD, kterou na ploše Českého domu obdivovalo 80 000 návštěvníků.